HOME

Schermafbeelding 2017-07-19 om 12.47.15

Meer informatie? info@binnenhuisarchitectuur.nl
Of mail je telefoonnummer en we nemen contact op en je krijgt inzage in het volledige rapport.



AFWACHTEN OF SCOREN?
Scoor met video’s op YouTube!
Speciaal voor bedrijven die met succes de doelgroep wil aanspreken.

TV-programma’s op de terugtocht? Resultaten zijn moeilijk te meten en de kosten hoog. De woonprogramma’s beginnen sleetse plekken te vertonen.
YouTube is het bewezen nieuwe medium.
Afwachten of scoren? Het verschil tussen kwakkelen of succes?
Coffeebottle en Hans Slim hebben de ervaringen en disciplines gemixt.

CoffeeBottle
Een jong interactief reclamebureau met veel ervaringen op het gebied van YouTube, FaceBook, Instagram, Twitter, Snapchat en E-mail. Met opdrachtgevers als Microsoft, LG, Adobe, CocaCola, Rijkswaterstaat, ICI Paris XL en vele andere topmerken.

Waaruit bestaat het succes van
CoffeeBottle? Meer sales voor klanten! Met uitzonderlijk hoge scores zoals 3,4 miljoen totale video weergaven en meer dan 40K ((duizend) Social Media volgers.
www.coffeebottle.com

Hans Slim
Hij schreef het format van TV-Woonmagazine, (tegenwoordig RTL-Woonmagazine). Bedenker van de woonitems in Koffietijd!, Klussen & Wonen en vele andere lifestyle en woonprogramma’s. En natuurlijk het programma ‘Eigen Huis & Tuin’ dat hij samen met Manuela Kemp presenteerde en alle woonitems elke week bedacht met regelmatig kijkcijfers van meer dan drie miljoen!
Hij schreef vele
woonboeken, is verbonden aan the International Academy for Interiordesign, geeft presentaties voor vele bedrijven en gaf honderden lezingen.
www.hansslim.nl

WAT KUNNEN WE BIEDEN?
Waarmee kunnen we je sales vergroten?
Door met regelmaat korte inspirerende creatieve (woontip) video’s te plaatsen op YouTube helemaal afgestemd op de doelgroep. De effectiviteit is beduidend groter dan een gesponsord TV-programma. Bovendien liggen de prijzen beduidend lager terwijl de score hoog is.
Door de combinatie met FaceBook zijn verschillende
gegevens te meten van de doelgroepen, zoals leeftijd, geslacht en woongebied. Ook zijn verschillende disciplines met elkaar te mixen en/of te combineren.

Goede SEO (zoek optimalisatie) om organische groei te stimuleren
Meer dan 10.000 views per video
YouTube design elementen
Video optimalisatie clicks te stimuleren
Enz.
Er is een volledige rapport beschikbaar voor bedrijven die zich willen profileren op YouTube.


telegraaf